Page views: 11

ده دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

ده دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی

در اینجا ده دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی، یا هر زبان دیگر وجود دارد. ما این ده دلیل را انتخاب کرده‌ایم چرا که  نه تنها نشانگر طیف وسیعی از اهداف یادگیری هستند، بلکه اهداف شخصی را نیز بیان می‌کنند.

یادگیری زبان انگلیسی سرگرم کننده است.

ما باید این عبارت را دوباره بیان کنیم: یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند سرگرم کننده باشد. اما برای بسیاری از دانشجویان، خیلی هم سرگرم کننده نیست. با این حال، ما فکر می‌کنیم فقط مشکل در نحوه یادگیری زبان انگلیسی است. برای لذت بردن از یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید و با گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم، و به چالش کشیدن خود در بازی‌های انگلیسی زبان، آن را فرا بگیرید. فرصت‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در حین سرگرمی وجود دارد. هیچ بهانه‌ای برای لذت نبردن وجود ندارد، حتی اگر مجبور باشید گرامر یاد بگیرید.

زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند در کار خود موفق باشید.

این برای هر کسی که در دنیای مدرن ما زندگی می‌کند واضح است. کارفرمایان کارمندانی می‌خواهند که انگلیسی صحبت کنند. این ممکن است منصفانه نباشد، اما یک واقعیت است. یادگیری زبان انگلیسی برای شرکت در آزمونی مانند IELTS یا TOEFL به شما امتیازی می‌دهد که ممکن است دیگران نداشته باشند و این ممکن است به شما در یافتن شغل مورد نیازتان کمک کند.

زبان انگلیسی ارتباطات بین‌المللی را هموار می‌کند.

شما هم اکنون در بستر اینترنت هستید و زبان انگلیسی  را یاد می‌گیرید. همه ما می‌دانیم که دنیا به عشق و درک بیشتری احتیاج دارد. برای بهبود جهان چه راهی بهتر از برقراری ارتباط به زبان انگلیسی (یا دیگر زبان‌ها) با فرهنگ‌های دیگر؟!

یادگیری زبان انگلیسی به گشایش ذهن شما کمک می‌کند.

ما معتقدیم که همه ما پرورش یافته‌ایم تا دنیا را به یک شکل ببینیم. این امر خوبی است، اما در یک نقطه خاص، باید افق دید خود را گسترش دهیم. یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا دنیا را با زبانی دیگر درک کنید. درک جهان از طریق زبانی دیگر به شما کمک می‌کند تا جهان را از منظری متفاوت مشاهده کنید. به عبارت دیگر، یادگیری زبان انگلیسی به گشایش ذهن شما کمک می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی به خانواده شما کمک خواهد کرد.

توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات جدید را جستجو و کشف کنید. این اطلاعات جدید می‌تواند به نجات جان فردی از خانواده شما کمک کند. خب، مطمئناً می‌تواند به شما کمک کند به افراد دیگر در خانواده خود که انگلیسی صحبت نمی‌کنند، کمک کنید. خود را در یک سفر تصور کنید و اینکه شما مسئول برقراری ارتباط با دیگران به زبان انگلیسی هستید. خانواده تان به شما بسیار افتخار خواهند کرد.

یادگیری زبان انگلیسی آلزایمر را از بین می‌برد.

تحقیقات علمی می گویند استفاده از ذهن در یادگیری، به سالم نگه داشتن حافظه کمک می کند. چنانچه از طریق یادگیری زبان انگلیسی مغز خود را منعطف نگه دارید، آلزایمر و سایر بیماری‌هایی که عملکرد مغز را مختل میکنند، آن قدر قدرتمند نخواهند بود.

زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا فرهنگ آمریکایی‌ها و بریتانیایی‌ها را بشناسید.

فرهنگ‌های آمریکایی و انگلیسی گاهی اوقات عجیب و غریب هستند. انگلیسی صحبت کردن مطمئناً به شما این بینش را می‌دهد تا تفاوت این فرهنگ ها را با فرهنگ خود درک کنید.تصور کنید که با این کار شما فرهنگ‌ انگلیسی را خواهید فهمید اما آن‌ها احتمالاً فرهنگ شما را درک نخواهند کرد زیرا آن‌ها به زبان شما صحبت نمی‌کنند. و این، از بسیاری جهات برای شما یک مزیت است.

یادگیری زبان انگلیسی به شما در بهبود حس شما از زمان کمک می‌کند.

زبان انگلیسی با صرف فعل در زمان های مختلف آکنده است. در حقیقت، افعال انگلیسی در ۳ زمان و به ۳ صورت مختلف صرف می شوند که هر یک می تواند به زمان خاصی اشاره داشته باشد. ما متوجه شده‌ایم که در بسیاری از زبان‌های دیگر چنین نیست. می‌توانید مطمئن باشید که با یادگیری زبان انگلیسی، به دلیل استفاده زبان انگلیسی ازعبارات زمانی، احساس عمیق تری در مورد زمان رخداد اتفاقات کسب خواهید کرد.

یادگیری زبان انگلیسی به شما امکان می‌دهد در هر شرایطی ارتباط برقرار کنید.

همیشه این احتمال وجود دارد که، فارغ از اینکه کجا هستید، بتوانید به انگلیسی صحبت کنید و با مردم ارتباط بگیرید. فقط تصور کنید که در یک جزیره دور افتاده و با مردمی از سراسر جهان قرار گرفته اید. به کدام زبان صحبت خواهید کرد؟ احتمالاً انگلیسی؟

زبان انگلیسی زبانی جهانی است.

بله بله، این یک نکته واضحی است که قبلاً هم بیان کرده ایم. اینکه خیلی از مردم به زبان چینی صحبت می‌کنند،  و یا اینکه بیشتر کشورها زبان اسپانیایی را به عنوان زبان مادری خود دارند. اما واقع بینانه این است که امروزه انگلیسی، زبان منتخب سراسر جهان است.

منبع: ThoughtCo