Page views: 7

واژگان انگلیسی: چگونه مانند یک گویشور بومی روان و با تسلط انگلیسی صحبت کنیم

واژگان انگلیسی: چگونه مانند یک گویشور بومی روان و با تسلط انگلیسی صحبت کنیم

تعداد کلمات انگلیسی خیلی زیاد است!

در حقیقت، بسیاری از فرهنگ لغت‌های انگلیسی بیش از ۳۰۰،۰۰۰ کلمه را ذکر کرده‌اند. این رقم شامل کلماتی که بصورت روزانه و جدید تولید می‌شوند نیست و بسیاری از کلمات غیررسمی مانند کلمات عامیانه را نیز شامل نمی‌شود.

ممکن است غافلگیرکننده، یا شاید حتی کمی ترسناک به نظر برسد. اما خوشبختانه برای اینکه یک گویشور عالی زبان انگلیسی باشید، نیازی به قرارگیری درعمق واژگان ندارید.

می‌توانید با برخی کلمات ضروری شروع کنید  و سپس به آرامی دامنه لغات خود را گسترش دهید.

مانند همه موارد، ایجاد دامنه واژگان انگلیسی قوی به زمان و تلاش نیاز دارد. باید در مواجهه  با این کار هوشمندانه برخورد کنید.

واژگان (Vocabulary) مانند اجزای ساختمان هستند. بعد از اینکه ابتدایی‌ترین آن‌ها را یاد گرفتید، یادگیری پیشرفته‌تر‌ها آسان‌تر می‌شود.

بنابراین سوال واقعی این است که کدام کلمات را باید یاد بگیرم؟

نه، چند کلمه باید یاد بگیرم؟

بسیار خب، ما قصد داریم این سوال را، و نیز همه موارد دیگری را که باید در مورد واژگان انگلیسی بدانید بررسی کنیم!

واژگان پایه انگلیسی که باید یاد بگیرید

در این قسمت، می‌خواهیم اصول اولیه واژگان انگلیسی را بیاموزیم.

شما ترغیب می‌شوید که از این عناوین به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و به رشد واژگان و دانش خود در مورد زبان انگلیسی ادامه دهید.

 

کلمات اصلی انگلیسی

این‌ها برخی از انواع اصلی یا دسته بندی کلمات انگلیسی است که شما باید آن‌ها را یاد بگیرید.

لطفاً توجه داشته باشید که این‌ موارد تعاریف کاملاً ساده‌ای هستند و باید آن‌ها را یک نقطه شروع تلقی کنند. سپس این دسته‌ها به اشکال بیشتر یا فرعی از کلمه اصلی تقسیم می‌شوند.

به عنوان مثال، اسم خاص (proper noun) اسمی است که خاص و ویژه باشد و همیشه مانند یک نام با حروف بزرگ انگلیسی است.

مثلاً، نام بازیگر Leonardo DiCaprio (لئوناردو دی کاپریو) یک اسم خاص است.

حتی انواع مختلفی از صفت (adjective) مانند صفت توصیفی یا کمی وجود دارد.

خیلی نگران این‌ها نباشید! ما قصد داریم در اینجا به تعاریف اساسی و رایج بپردازیم.

اسامی (Nouns): اسم به یک شخص، مکان، شیء یا ایده دلالت دارد. بنابراین Australia (استرالیا) یک اسم است، دقیقاً مانند کلمات book و Democracy.

افعال (Verbs): فعل همان چیزی است که ما اغلب آن‌را “کلمات فعالیتی (action words) ” می‌نامیم. فعل  به ما می‌گوید اسم جمله چه کاری انجام می‌دهد. به عنوان مثال، to sing و to run نمونه‌های رایج افعال در زبان انگلیسی است.

صفات (Adjectives): صفات در توصیف کلمات به کار می روند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند تا با تعدیل یا توصیف یک اسم ، تصویری از آن رابا استفاده از کلمات  ترسیم کنیم،. به عنوان مثال a crunchy red apple: برای توصیف سیب از دو صفت استفاده می‌کند – crunchy و red.

مخفف‌ها (Contractions): مخفف‌ها شکل‌های کوتاه شده کلمات هستند. آن‌ها غالباً شامل یک آپاستروف هستند. به عنوان مثال، شکل مخفف “I cannot” ← “I can’t” است.

حروف ربط (Conjunctions): حروف ربط به عنوان کمک کننده یا پیوند دهنده کلمات شناخته می‌شوند، زیرا قسمت‌های یک جمله را به یکدیگر متصل می‌کنند. این قسمت‌ها می‌توانند کلمات، عبارات یا بندها باشند. متداول‌ترین حروف ربط and، so،  but و because هستند.

کلمات ربط (Connectors): کلمات ربط گروه دیگری از کلمات انگلیسی هستند که به خصوص در نوشتن انگلیسی به شما کمک می‌کنند. تنها تفاوت این حروف با حروف ربط این است که به اتصال جملات کامل کمک می‌کنند.

کلمات ربط (Connectors) کلمات خوبی برای نوشتن رسمی و صحبت کردن هستند زیرا به شما در سازماندهی ایده‌های خود کمک می‌کنند. برخی از این کلمات شامل: firstly، similarly، however هستند.

عبارات انگلیسی

یک عبارت تعدادی کلمه است که برای ایجاد معنای خاص کنار هم قرار می‌گیرند. یک عبارت لازم نیست که یک جمله کامل باشد. در واقع، عبارات می‌توانند هر چیزی باشند به شرطی که معنی خاصی داشته باشند.

انواع مختلفی از عبارات در زبان انگلیسی وجود دارد مانند عبارات اسمی (noun phrases) یا عبارات حرف اضافه‌ای (prepositional phrases). باز هم این اشکال پیشرفته‌تر هستند و در اینجا ما به بیان مفهوم اساسی یک عبارت بسنده می کنیم.

این عبارات را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

At the beach

A hungry hippo

To increase wealth

How are you?

What’s up?

معنای همه آن‌ها متفاوت است، اما آن‌ها به تنهایی جمله‌های کاملی نیستند.

بعضی اوقات عبارات با آنچه ما ضرب‌المثل یا اصطلاحات مختلف می‌نامیم اشتباه گرفته می‌شوند – اما آن‌ها متفاوت هستند و در بخش بعدی درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

اصطلاحات انگلیسی

اصطلاحات (Idioms) نوعی بیان منحصر به فرد هستند. آن‌ها عبارت نیستند، اما بی شباهت به آن هم نیستند. به همین دلیل، اصطلاحات به دسته بندی خاص خود نیاز دارند.

اصطلاح به گروهی از کلمات گفته می‌شود که معنی تک تک کلمات اهمیتی نداشته و دارای یک معنای کل هستند. به همین دلیل، نمی‌توان آن‌ها را عیناً ترجمه کرد (کلمه به کلمه).

این مفهوم، از تاریخچه این عبارت و چگونگی استفاده از آن در طول زمان ناشی می‌شود. غالباً انگلیسی زبانان حتی بدون اینکه بدانند از اصطلاحات استفاده می‌کنند.

اصطلاح رایجی که ممکن است شنیده باشید این است:

it’s raining cats and dogs.”

به این معنی است که باران بسیار شدید می‌بارد یا باران زیادی می‌بارد.

همانطور که می‌بینید، کل این اصطلاح را باید به خاطر بسپارید، زیرا در واقع گربه‌ها و سگ‌ها مانند باران از آسمان نمی‌بارند.

زبان عامیانه (خودمانی) انگلیسی

Slang واژگان غیر رسمی است که توسط مردم یک کشور خاص استفاده می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که زبان عامیانه بیشتر در صحبت کردن استفاده می‌شود و می‌تواند در هر زمان ایجاد شود.

با این وجود برای عامیانه شدن، کلمه باید توسط بسیاری از مردم در سراسر کشور یا منطقه مورد استفاده و درک قرار گیرد.

به عنوان مثال، cuppa یک کلمه عامیانه است که به معنای ” یک فنجان چای” در انگلستان، استرالیا و نیوزیلند است.

به همین ترتیب، y’all یک کلمه عامیانه است که به معنی “همه شما” در ایالات متحده به ویژه در جنوب است.

اگر می‌خواهید به سطح انگلیسی بومی برسید، یادگیری کلمات عامیانه گام بسیار مهمی است. این همچنین یک روش عالی برای کشف کشور دیگر و فرهنگ آن است!

واژگان مکالمه انگلیسی

واژگان مکالمه انگلیسی نقطه شروع شما برای صحبت کردن به انگلیسی است.

با داشتن دانش اولیه، قادر خواهید بود سوالاتی را بپرسید و به آن‌ها پاسخ دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید یادگیری برخی موضوعات محبوب انگلیسی است.

برخی از متداول‌ترین مباحث مکالمه به زبان انگلیسی عبارتند از:

Weather

Hobbies

Sports

Jobs and profession

Holiday and travel

Education

Pop culture, film, television and music

برای ساختن پایه واژگان می‌توانید از این مباحث استفاده کنید.

واژگان انگلیسی را کجا تمرین کنیم

آزمون‌های آنلاین

آزمون‌های آنلاین راهی مناسب برای تمرین واژگان انگلیسی است. به این دلیل که این آزمون‌ها سطح بندی داشته و شما می‌توانید آزمون‌های متناسب با مهارت انگلیسی خود پیدا کنید.

همانطور که پیشرفت می‌کنید می‌توانید سطح دشواری آزمون را افزایش داده و خود را جدی‌تر محک بزنید.

آزمون‌ها همچنین فعالیت کوتاهی هستند که می‌تواند شما را با بسیاری از واژگان جدید به سرعت آشنا کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی در برنامه مطالعه خود اجرا کنید.

یک مزیت آزمون‌های آنلاین این است که در پایان به شما نتیجه می‌دهند. این به شما هم نشانه‌‌ای از سطح و هم زمینه‌های پیشرفت را می‌دهد. برای مطالعه بعدی می‌توانید اطلاعات و واژگان دشواری را ثبت کنید.

فلش کارت‌ها

شاید یکی از مرسوم‌ترین و موثرترین روش‌های یادگیری واژگان، استفاده از فلش کارت‌ها باشد. این به این دلیل است که آن‌ها برای هر سطح از زبان آموزان عالی هستند.

همچنین می‌توان آن‌ها را برای تعدادی از بازی‌ها و فعالیت‌های مختلف استفاده کرد.

شما می‌توانید در ایجاد فلش کارت‌های خود در دفترچه یادداشت تلاش کنید یا یک برنامه را برای رویکرد مدرن‌تر دانلود کنید. این‌ها فقط یکی از تمرینات واژگان انگلیسی است که در اختیار زبان آموز اختصاصی انگلیسی قرار دارد.

صحبت با بومیان

صحبت با گویشوران بومی یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود واژگان انگلیسی شما است. از طریق بحث‌ها، مناظره‌ها و گفتگوها به طور طبیعی در معرض کلمات جدید قرار می‌گیرید.

نه تنها این، بلکه زمینه و فرصت طرح سوالات برای شما نیز فراهم می‌شود، مانند زمانیکه نمی‌دانید معنی یک کلمه چیست.

هنگام یادگیری به این روش، باید به شریک صحبت خود اطلاع دهید که می‌خواهید واژگان جدیدی یاد بگیرید.

شما می‌توانید آن‌ها را به استفاده از کلمات مختلف تشویق کنید و سطح رسمیت را در کل مکالمه تغییر دهید. همچنین می‌توانید بازی‌های کلمه‌ای انجام دهید، بحث‌های کوچکی داشته باشید و فعالیت‌هایی مانند مصاحبه شغلی انجام دهید.

این مراحل به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از واژگان را تمرین کنید و یادگیری زبان انگلیسی را جالب نگه دارید!

برنامه‌ها و بازی‌ها

دانلود اپلیکیشن‌ها و برنامه روی تلفن یکی از بهترین روش‌های یادگیری واژگان انگلیسی است. سرگرم کننده و آسان است و زمان بسیار کمی را می‌گیرد.

از آنجا که همه ما زندگی پر مشغله‌ای را داریم، یافتن زمان برای مطالعه زبان مهم است.

با استفاده از برنامه‌ها و بازی‌های موبایل، می‌توانید تلفن خود را در اتوبوس بیرون بیاورید و تقریباً بلافاصله واژگان انگلیسی را تمرین کنید!

این روزها، بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها باعث پیشرفت شما می‌شوند، یعنی می‌توانید از همان جایی شروع کنید که آخرین بار آن را به پایان رسانده‌اید.

به علاوه، شما می‌توانید سطح یادگیری را انتخاب کنید و روزانه خود را به چالش بکشید. بعد از یادگیری می‌توانید اهداف کوچکی تعیین کنید و هر روز را پس از یادگیری کلمات جدید با پیروزی به پایان برسانید.

از همه بهتر، بسیاری از برنامه‌های تلفنی تعاملی هستند، به این معنی که شما حتی می‌توانید مردم را از سراسر جهان به بازی‌های واژگان شرکت داده و به چالش بکشید.

نحوه یادگیری واژگان انگلیسی به عنوان یک مبتدی

یادگیری واژگان انگلیسی به عنوان یک مبتدی می‌تواند یک کار دشوار باشد.

اما با تقسیم آن به کارهای کوچک‌تر و درک اهداف خود، اوقات بسیار ساده‌تری خواهید داشت.

نخست، شما باید درک کنید که ایجاد یک واژگان انگلیسی عملی هدفی بسیار قابل دستیابی است. این ما را به اولین نکته می‌رساند.

مبتدیان چه تعداد کلمه را باید یاد بگیرند؟

برای اینکه یک مبتدی باشید فقط به ۳۰۰-۲۵۰ کلمه نیاز دارید.

با این سطح از واژگان می‌توانید در مورد مکالمات اصلی روزمره صحبت کنید.

به علاوه، اگر روزانه ۱۰ کلمه جدید بیاموزید، پس از یک ماه به این سطح زبان رسیده‌اید. بالاخره خیلی ترسناک نیست!

به خاطر داشته باشید که شما باید واژگان صحیحی را یاد بگیرید که شامل بسیاری از زبان‌های بخش واژگان اصلی ما خواهد بود. این کلمات معمولاً بیشترین استفاده را در انگلیسی دارند.

یک مبتدی از کدام نوع منابع باید استفاده کند؟

برای مبتدی که به دنبال ایجاد واژگان خود است، باید از منابع اصلی و اساسی استفاده شود.

این‌ها شامل کتاب‌های کودکان، کاربرگ‌ها و تصاویر با واژگان پیوست است. البته یکی از بهترین منابع برای استفاده یک مبتدی، دفترچه‌ای است که هر روز می‌توانید هر روز واژگان جدیدی به آن اضافه کنید.

یکی از کاربردی‌ترین منابع برای یک زبان آموز مبتدی، انبوهی از یادداشت‌های چسبنده است که در سراسر خانه شما پخش می‌شود. روی آن‌ها کلمات انگلیسی جدید بنویسید تا هر روز آن‌ها را ببینید!

از کلمات جدید خود استفاده کنید

عبارتی درزبان انگلیسی وجود دارد که به این صورت است:

if you don’t use it, you lose it.”

این برای بسیاری از شرایط مختلف و رویدادها اعمال می‌شود. در این حالت، متناسب با یادگیری واژگان ما است.

اگر از واژگان جدید استفاده نمی‌کنید، آن را فراموش خواهید کرد و باید دوباره آن را یاد بگیرید.

برخی از روش‌های عالی برای یادگیری واژگان جدید، استفاده ساده از کلمات در جملات یا استفاده از آن‌ها در مکالمه با یک شریک انگلیسی است.

همانطور که در مورد آن صحبت کردیم همچنین می‌توانید فلش کارت‌ها یا نقشه‌های ذهنی بزرگ با تصاویر زیاد و انجمن کلمات بسازید.

با زبان بومی خود یک پل زبانی ایجاد کنید

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد آشنایی با واژگان جدید، جستجوی شباهت‌ها با زبان مادری است. این یک مزیت ثانویه دارد که باعث افزایش اعتماد به نفس و راحتی با زبان می‌شود.

به عنوان یک نکته جانبی، گاهی اوقات واژه‌های هم ریشه همیشه مطابقت ندارند و به همین دلیل، انجام تحقیق مهم است. اگر به صورت آنلاین جستجو کنید می‌توانید لیست واژگان اختصاص یافته به واژگان مشترک بین زبان‌ها را پیدا کنید. این‌ها یک نقطه شروع خارق‌العاده هستند.

در مطالعه خود ثابت قدم باشید

یکی از مهمترین مراحل یادگیری واژگان جدید، ثبات است.

این به معنای حفظ یک برنامه مطالعه و انجام هر روز کمی کار در جهت رسیدن به هدف شماست.

این به شما کمک خواهد کرد که کلمات جدید خود را به کار ببرید زیرا هر چه بیشتر از واژگان جدید استفاده کنید احتمال حفظ آن ( به خاطر سپردن ) آن بیشتر است.

نحوه یادگیری واژگان انگلیسی به عنوان یک زبان آموز متوسط

یک زبان آموز متوسط چالش‌های منحصر بفرد خود را دارد.

اینجا جایی است که شما احتمالاً احساس یک فلات خواهید کرد. این بدان معناست که شما بهبود و یا مشاهده پیشرفت بسیار کمی در یادگیری واژگان خود را دشوار می‌دانید.

برای مبارزه با آن، این نکات را دنبال کنید.

زبان آموزان سطح متوسط چه تعداد کلمه باید یاد بگیرند؟

برای داشتن سطح متوسط زبان انگلیسی، باید حدود ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ را بدانید.

طبق چارچوب مرجع مشترک اروپایی‌ها برای زبان‌ها (CEFR)، دانستن این تعداد کلمات باعث می‌شود شما در سطح B1 یا B2 قرار بگیرید که سطح متوسط محسوب می‌شود.

B1 متوسط پایین و B2 متوسط بالا است.

زبان آموزان سطح متوسط از چه منابعی استفاده کنند؟

یک نقطه شروع عالی برای منابع سطوح متوسط، یافتن برنامه‌های درسی آنلاین و مطالب از پیش آماده شده برای گویشوران سطح B1-B2 است.

این منابع به خصوص توسط افرادی ساخته شده‌اند که می‌دانند کدام منبع کاملاً مناسب سطح شما هستند. سپس می‌توانید این راهنمای مطالعه را توسط خودتان یا با معلم خود دنبال کنید.

علاوه بر این، منابع شنیداری مانند – پادکست‌ها و مستندها – مکان‌های عالی برای تمرین واژگان هستند.

دلیل این امر آن است که اغلب آهسته، توصیفی بوده و در درک آن‌ها از سایر فرم‌های محتوای دیداری و شنیداری مانند فیلم‌ها کندتر است. همچنین می‌توانید واژگان جدید را با متن بیاموزید.

در نهایت، به عنوان یک زبان آموز متوسط لیست واژگان آنلاین، کتاب‌های سطح متوسط و داستان‌های کوتاه راه‌های بسیار خوبی برای قرار گرفتن در معرض واژگان جدید هستند.

حتماً یه دفترچه یادداشت به همراه داشته باشید تا واژگان جدید به همراه تعریف را یادداشت کنید.

تا آنجا که ممکن است بخوانید

مهارت خواندن (Reading) یکی از اساسی‌ترین راه‌هایی است که می‌توانید سطح واژگان خود را ارتقا دهید.

اطمینان از اینکه به طور فعال در حال خواندن هستید بسیار مهم است. این بدان معناست که شما باید با مداد در دست بخوانید تا کلماتی را که نمی‌دانید مشخص کنید.

نکته جالب در مورد مطالعه این است که شما اغلب می‌توانید واژگان جدید را فقط از متن یاد بگیرید. همچنین می‌توانید ببینید که از واژگان در انگلیسی چگونه استفاده می‌شود.

تست‌ها و آزمون‌ها

تعداد زیادی فعالیت آنلاین وجود دارد که شما می‌توانید دانش واژگان خود را بسنجید. این یک روش عالی برای اطمینان از ادامه پیشرفت شماست، خصوصاً اینکه قادر به مقایسه نمره خود با آزمون‌های قبلی و تعیین اهداف کوتاه مدت هستید.

با گویشوران بومی صحبت کنید

صحبت با انگلیسی زبانان بومی راهی عالی برای هل دادن به خود و محدودیت‌های شما است. گزینه‌های بسیار مختلفی برای یافتن یک شریک بومی زبان وجود دارد مانند برنامه‌ها، وبلاگ‌ها، وب سایت‌ها و برنامه‌های تبادل.

به همین دلیل شما قادر خواهید بود موضوعات مختلف بحث را تمرین کنید، بینش‌های فرهنگی را بیاموزید و با استفاده از واژگان خود راحت‌تر شوید.

 

نحوه یادگیری واژگان انگلیسی به عنوان یک زبان آموز پیشرفته

مشابه گویشور سطح متوسط، یاد گیرنده سطح پیشرفته نیز می‌تواند مجموعه‌ای از چالش‌ها را در بر داشته باشد. همچنین یادگیری واژگان جدید در این شرایط دشوار است. به همین دلیل مهم است که خود را از منطقه امن خود خارج کرده و به دنبال فرصت‌هایی برای یادگیری کلمات و عبارات جدید باشید.

بیایید به برخی از نکات برتر برای یادگیری واژگان انگلیسی به عنوان یک گویشور پیشرفته نگاه کنیم.

زبان آموزان سطح پیشرفته چند کلمه باید یاد بگیرند؟

برای اینکه شما یک گویشور پیشرفته محسوب شوید باید حدوداً ۸۰۰۰ کلمه را بدانید. این عددی است که با گویشور سطح C1 مرتبط است.

زبان آموزان سطح پیشرفته باید از کدام منابع استفاده کنند؟

به نظر واضح است اما گویشوران پیشرفته باید از منابع و مواد پیشرفته برای بهبود و تعمیق واژگان خود استفاده کنند.

یک گویشور پیشرفته باید بتواند محتوای بومی مانند فیلم و سینما و همچنین تلویزیون را درک کند.

به همین دلیل است که باید تمرکز زیادی بر روی خواندن (reading) و نوشتن (writing) باشد.

یک زبان آموز پیشرفته انگلیسی باید بر خواندن عمیق انگلیسی متمرکز باشد. می‌توانید از منابعی مانند متن‌ها، رمان‌ها، داستان‌های کوتاه و منابع دانشگاهی استفاده کنید.

این ما را به راحتی به نکته بعدی می‌رساند.

به خارج از منطقه آسایش خود نگاه کنید

مانند مردم، ما به سمت موضوعات و فضاهای مورد علاقه خود می‌رویم. این امری طبیعی است و البته وقتی صحبت از یادگیری زبان می‌شود ما می‌خواهیم به راحتی و خودمانی بودن فضا تمرکز کنیم.

اما برای افزایش واژگان خود به عنوان یک زبان آموز پیشرفته انگلیسی، شما باید از منابع مختلف جستجو کنید و یاد بگیرید.

مقالات پیشرفته، تاریخ، علوم، هنرها و همچنین فضاهای منحصر بفرد مانند داستان‌های علمی همه راه‌های عالی برای قرار گرفتن در معرض لغات متفاوت و جدید هستند.

همچنین می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها برای چت یا گپ زدن با انگلیسی زبانان از سراسر جهان استفاده کنید. به زودی، تفاوت در نحوه صحبت و استفاده از زبان را مشاهده خواهید کرد.

عبارات عامیانه، عبارات و اصطلاحات

شما به عنوان یک زبان آموز پیشرفته در مکالمه و انگلیسی عادی بسیار عالی خواهید بود. این بدان معنی است که شما باید به دنبال انواع واژگان تخصصی‌تر باشید.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، slang و idioms انواع بسیار خاصی از انگلیسی هستند.

آن‌ها نه تنها به درک زبان بلکه تا حدی درک فرهنگ انگلیسی و نحوه استفاده از آن در سراسر جهان نیاز دارند.

به همین دلیل، شما باید روی یک روش طبیعی و بومی استفاده از واژگان تمرکز کنید.

این شامل استفاده روزانه از کلمات عامیانه، عبارات رایج و اصطلاحات انگلیسی است. استفاده از واژگان خود به شما احساس عالی  یک “گویشور بومی” را می‌دهد.

برای حرفه‌ای‌ها انگلیسی یاد بگیرید

با پیشرفت بیشتر در زبان انگلیسی، باید یادگیری واژگان تخصصی را شروع کنید.

به عنوان مثال، بسیاری از زبان آموزان پیشرفته تصمیم می‌گیرند مهارت‌های خود را در زبان انگلیسی تجاری افزایش دهند. این نه تنها یک روش عالی برای تمرین سبک متفاوتی از زبان است، اما کاربردهای دنیای واقعی را نیز دارد.

اگر آینده شغلی خود را در نظر می‌گیرید که به مهارت انگلیسی نیاز دارد، پس انتخاب یک تخصص روشی عالی است.

انگلیسی یک زبان باور نکردنی با واژگان رنگارنگ است.

اگر چه ممکن است در ابتدا طاقت فرسا به نظر برسد، اما رسیدن به سطح بالای انگلیسی یک هدف قابل دسترس است!

همه چیز برای کشف و یادگیری شما آماده است. شما مسئول توسعه واژگان انگلیسی خود هستید و این که شما تا چه حد مایل به کشف هستید به خود شما بستگی دارد. پس به یادگیری ادامه دهید!

منبع: FluentU language and culture blog